Världens snyggaste kladdkaka

När jag vaknade i morse med fröken Brun över bröstet undrade jag om hon skulle överraska med en tårta idag, men hon såg bara söt och blåst ut som vanligt.

Tårta har det inte blivit, men jag har fått världens godaste kladdkaka! Och snyggaste! Den var precis lika uppskattad som den var oväntad!

Bild

Allt var egentligen bra tills man ätit upp den och såg vad som doldes i botten. Men det är en annan historia!

 

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

