Under samma himmel

Egentligen borde det inte förvåna mig, men ändå gör det det… Lurade jag mig själv? Kanske. Eller så är det bara så att det finns en del människor som aldrig kan stuvas undan utan alltid finns närvarande även om de inte syns.

Det krävdes inte mycket för att gamla minnen skulle röras upp igen. Ditt namn. Det räckte för det var en påminnelse att du faktiskt existerar…

I en annan värld, i en annan tid men under samma himmel.

Jag vill så mycket att du är lycklig…

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Under samma himmel

  1. Lorrie skriver:

    I think you hit a buyslele there fellas!

  2. online kredit skriver:

    I believe the intention of the fed gov through the -zero dollar is to, in dixiedog's words ".. inevitably clamp down on all remaining liberty and smack down, not just the roused rabble kindling the chaos, but everyone."It does not take a Yale education to see the end result of what the Federal Reserve has been doing will be. Couple that with nanny-state policies and the apocalyptic endgame is a given. It's just a matter of when.

Kommentera

