Andras minnen från Napa

Fick en stråhatt från klassen efter deras resa till sol, stränder och… Pringles. ”I’m in Napa, Bitch” står det på den vilket väl något borde begränsa dess användningsområde, men jag blev glad. Den kommer användas!

Mindre glad är jag för den andra presenten dom hade med sig: årets värsta förkylningsvirus! Enda också. Rätt typiskt att man ska bli sjuk lagom tills man blir ledig… Sånt suger…

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Andras minnen från Napa

  1. Johnie skriver:

    Please help, I have a floating image that is appnarieg on top of one of my blog posts. I don't know how it got there and I can't seem to remove it. Does anyone know how I can remove this image?

Kommentera

