Det enda sättet

Det är väl fånigt, gissar jag, men jag skulle känna mig ännu fånigare om jag inte skickade min tanke till dig så här idag…

Jag tänker ju på dig, och nåt annat sätt att visa det på har jag inte…

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det enda sättet

    • Judy skriver:

      Salve Ragazzi! Per favore mi aiutate? Dove posso scaricare EXIPOSSREN WEB completo, in Italiano, e GRATUITO non in versione prova ma FREE?? Attendo il Vs. prezioso aiuto. Grazie in anticipo e Ottima Vita!Max

    • audi or bmw skriver:

      lili11-17-2011 Freddy Freiremire :1)escriba palabras q ud entienda2)no hay necesidad de argumentos ya que ricardo arjona es unico y eso se sabe3)ud es el ignorante q no sabe de música4)y que importa si le duelen o no las palabras uno escribe lo q siente por su ignorancia y hay idiotas q si les duele y eso nos vasta

Kommentera

