Grumpy old man

Okej, om man inte kommer iväg från skolan förrän vid sex så tycker man att gud borde vara god och göra alla trafikljus gröna så man kommer hem fort! Inte att han ska sätta upp en 45 minuters fet bilkö till ett vägarbete så fort man anländer till stan! Och absolut inte att han ska sitta och hånle en rakt upp i ansiktet genom att bara ha en armé av vägkoner när man kommer fram, inte en arbetande vägjobbare så långt ögat kan nå!

Seven på TV… Den har jag skrivit om förut. Hatar att älska den filmen. Nu ska jag iaf försöka se klart den trots att slutet ger mig ångest och magplågor.

Men helt fucked up sur vill jag inte vara! Den här lördagen var min bästa på länge och det vet ni som gjorde den till det!

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

Kommentera

