Frustrerad!

Nu har jag ägnat en hel lördag åt att försöka få ordning på den nya webbplatsen – men jag fattar fan inte hur Puttrik har tänkt! Hur jag än klickar och trycker så hittar jag inte de knappar jag vill ha, och vart jag än letar så går det inte att få fram de bilder som är bäst!

Tre snabba reflektioner: är det tvunget att ta pappaledigt just NUUUU??!!! Är det verkligen det här jag ska syssla med en lördagkväll när jag egentligen har lov?! Vore det ändå inte lite gott med ett glas vin..?

Jopp, det vore det. Det är ju ändå lov, goddamnit.

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

Kommentera

