Familjen Toalett?

Det finns tydligen en vägkrogskedja som heter Rasta. Typ McDonalds fast med pyttipanna och kanelbulle. Jag hade ingen aning om det för i Närke finns inga utposter. Här på slätten står vi emot europavägsimperialismen.

Tur det, för tydligen verkar krogen drivas av familjen Toalett. Ner i källarn pekade en pil med namnet HERR TOALETT. Var fru Toalett höll hus fick man dock inte veta.

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Familjen Toalett?

  1. myran skriver:

    det kanske är jag som är fru toalett? ville man va taskigt när jag va liten så var det ju lätt att säga: anette – toalett 😉

    • katedervarg skriver:

      Neee….. Du är min lilla rallycrossförare! Fast jag måste komma ihåg att köpa en GPS till dig i julklapp! Speciellt en där parkeringsplatserna finns med!

      • Myran skriver:

        jag lovar att påminna dig 1 vecka innan jul 😉 det finns ju en anledning till att jag bor på landet – och har en hel hektar att parkera på!

Kommentera

