Jag hatar teknik!

Idag tänkte jag vara teknisk! Fick höra att man faktiskt kan koppla den lilla bärbara till TV:n och använda den som skärm! Wow, det betyder ju att jag kan titta Örebro Hockey på datorn fast på TV:n!

Jo, tjena… Det finns en sak som krävs för att man ska kunna titta på ishockey, och det är att den vita färgen är vit. Jag vet inte om det var jag eller sladdjäveln (förmodligen jag, men det vägrar jag att erkänna), men när jag fick igång matchen var det vita i nån konstigt ljusgul nyans. Det var inte is de åkte omkring på, det såg ut som om spelarna simmade omkring i en skål med marsansås!

Jag HATAR teknik!

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag hatar teknik!

  1. myran skriver:

    och du gjorde rent glasögonen ordentligt…. 😉

Kommentera

