Bara kommentarer idag…

Jag är för trött och för uppgiven för att orka formulera några egna intressanta drapor idag… I stället har jag roat mig med att läsa vad andra i bloggosfären pysslar med, och när jag ramlar in i diskussioner om feminism och friskolor så får det bli dagens verbala produktion.

Kolla här (antifeministbingo) och här (friskolevinster) om ni är intresserade (en massa bra kommentarer om friskolorna, så det kan vara värt en titt).

För övrigt kan jag säga att jag nu börjar tröttna på snöblandat skit från skyn!

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bara kommentarer idag…

  1. Myran skriver:

    sludd gillas inte!

Kommentera

