Vad är det för jävla företag??!!

Sånt här gör mig tvärförbannad! Om det som står här stämmer, finns det ingenting i världen som motiverar att man nånsin mer skulle köpa nånting från Louis Vitton! Det här är kapitalismen i sin allra vidrigaste form, och naturligtvis kan man göra så här för att deras kunder skiter i vad som händer i världen. Vad bryr sig Kissie om att barn svälter ihjäl nere i Afrika?

”Etiskt företagande” menar en del är vägen för framtiden. Det måste vara ett uttryck som handelshögskolan tog upp den dan då Louis hade tagit sovmorgon.

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i En nagel i ögat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Vad är det för jävla företag??!!

  1. Myran skriver:

    Louis Vuitton är franskt. Behöver jag säga mer?

  2. katedervarg skriver:

    Ja, för sjutton! Det var min som suger! (Jag är inte så hemma på det där med modeprylar… Jag hade ingen aning om vem den där Galleano är som alla pratar om! Borde man det?)

  3. Ping: free and thinking» Blogg-arkiv » Bojkotta varumärket och modebloggen! IDG.se - Störst på IT, dagliga IT-nyheter, tester, forum, guider och nyhetsbrev mm

  4. Anonym skriver:

    vad betyder verb?

Kommentera

