Ett jättetack till dig utan namn!

Vet inte vem du är! Du är helt anonym! Men du har sagt en sak till mig, på ett sätt så jag förstår. Och du ska veta att jag blev glad!

Precis en dag som idag behövde jag höra det!

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Skolan lite mer inifrån. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ett jättetack till dig utan namn!

  1. Myran skriver:

    Avis på dig…men också glad för att du känner som du gör! Hoppas det dyker upp nåt bra för mig med snart!

  2. katedervarg skriver:

    Om jag kunde… Skulle du få vad du ville.. Exakt vad du ville….

Kommentera

