I brevlådan…

…låg ett orange kuvert…

Öppna?

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till I brevlådan…

  1. Linda skriver:

    Öppna!

  2. retsyster skriver:

    öppna inte – för det första förstår man ju inte merparten av vad som står i det där sabla brevet, och av det lilla man förstår så blir man bara deprimerad..

    för övrigt kommer ju jorden att ha gått under innan innehållet i kuvertet så att säga blir aktuellt, så varför bry sig?

    • Myran skriver:

      håller fullständigt med föregående talare & skulle det nu va så att jorden INTE går under – den dagen den sorgen. Mycket roligare att leva här & nu än att oroa sig om vad som kommer decennier framåt!

    • katedervarg skriver:

      Egentligen skulle vi boka en skitdyr lokal den 21 december 2012, och sen satsa varenda spänn vi äger på att äta kaviar och dricka champagne. Och du skulle kunna pröjsa ett gäng hunkar på att servera oss!

      För jag menar… Ska det ändå gå åt helvete så kan det väl lika gärna gå åt helvete i lyx!

Kommentera

