Hyp å kondri och katter i en skokartong

Jag har fått en hosta jag inte gillar… Den sitter inte i halsen utan nånstans nere i lungan. Känns som när man råkat andas in ångorna från nåt stark medel. Gillar det inte. Hypokondrin är granne med gud.

Mina katter ligger och trängs i en skokartong. Normalt går dom långa omvägar runt varann, men när båda är i löp så blir dom ler och långhalm. Det ser trångt ut. Men mysigt. Trångt är mysigt när det med rätt person.

En liten tanke till dig, Ebs! Du gjorde mig jätteglad idag! Du är så himla värd det!

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

Kommentera

