Inte 42 – 45

Eller ska jag lyssna på S: 33. Max 35. Eller ska jag lyssna på Ems: halva livet kvar. I bästa fall.

Men jag uppskattade sången. Väldigt mycket mera än vad jag kanske visade. Det har inte hänt sen nån gång när det låg jordgubbar på tårtan och det var saft i glasen.

Hur ska man fira det här nu då…?

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Inte 42 – 45

  1. retsyster skriver:

    Jättegrattiset vännen!
    Vad sägs om middag på lördag?
    Kraaamarna!

    • katedervarg skriver:

      Åå, det skulle jag vilja.. Men jag är jätte-, jättesjuk…. Och det värsta är att jag är helt avskuren från verkligheten – inte en telefon fungerar och hemma väntar man på att bjuda på rotmos. Gissar jag. Dom brukar bjuda på det fast dom vet att jag inte är speciellt mycket för det där med kokt kött. Men jag orkar inte åka och jag vet inte hur jag ska kunna säga det…..

      Jag pratat med d också, men henne får jag ju inte heller tag på nu… fan med allt..

      Kan vi ta det NÄSTA helg…? Det skulle jag jättegärna vilja!

Kommentera

