En ing-helg

Jag ser framför mig en helg med städning och tvättning, och rättning, och klippning och rakning, och ännu mera rättning.

En ing-helg. En helg med ingen. Men allt det lägger jag åt sidan så fort du behöver mig. My desire.

Så fort du vill.

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En ing-helg

  1. Myran skriver:

    det måste vara någon mycket speciell…

Kommentera

