Vackra män

Alltså, jag måste börja med att säga att jag är hundra procent heterosexuell. Inte för att det ska behövas, och inte för att jag direkt bryr mig om nån skulle få för sig nåt annat, utan bara för att poängtera att man är en fjolla om man inte kan uppskatta manlig utstrålning bara för att man är man. En fjolla och en lögnare, alternativt svartsjuk så man skulle behöva klippkort hos en terapeut.

Det finns män som får mig att önska att jag inte var så hetero. Eller att jag var kvinna. Vilket som, för sexuell kraft har dom! Daniel Craig. Oj. Sean Connery. Oj oj. Hugh Jackman! Oj oj oj. Det är annat än dom små blöjsnyggingarna som fladdrar förbi i olika tonårsåpor, det.

Och Richard Burton skulle ha fått mig i säng bara genom att läsa telefonkatalogen högt.

Om jag var kvinna, alltså. Eller nåt.

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Vackra män

  1. Roxanne skriver:

    Wolverine är ju den enda som är stilig på riktigt av de där ^^ Mycket manligt inlägg måste jag erkänna. Vad är mer manligt än en man som kan tillkännage att andra män ser bra ut utan att skämmas.

  2. katedervarg skriver:

    naaa, jag tycker den är läcker! Den får hårstråna i örongången att dallra! ^^

  3. Elin skriver:

    mmm Hugh Jackman :)… men jag undrar om inte Daniel Craig förtjänade något oj till… mmm 🙂

  4. katedervarg skriver:

    Jag tycker han gott kan få några av alla dom som folk verkar strö omkring Persbrandt!

    Tänkte att Christian Bale faktiskt också borde hamna där. Han kan gå ett halv ”oj”.

    O

  5. Elin skriver:

    Haha ja verkligen!

    Christian Bale måste ju nästan få ett helt ;D Jhonny Depp förtjänar också ett för dem ögonen! Det skriiiiiiiker sex appeal om dem ^^

Kommentera

