Alla sverigedemokrater är bögar!

Om det finns något man kan säga om sverigedemokrater så är det att de tycker om det enhetliga. Sverige ska vara svenskt, och inget annat än det svenska känns bra i maggropen för dem. Pölsa, knätofs och mungiga är saker som får det att klia till i skrevet på en äkta sverigedemokrat. Allt som sticker ut, allt som är främmande, är oönskat och borde helst av allt suddas bort från de svenska gränserna.

Homogent, ska det vara. De homogena är vad de älskar. Att kalla dem för homofiler är alltså knappast en överdrift. Och ”homofil” har jag fått lära mig är en synonym för ”bög”, så logiken må vara krystad men ändå oantastlig.

Men var inte ledsna för det, kära sverigedemokrater. I mina ögon är det inga fel att vara bög. Alla blir saliga på sin egen tro, och får väl ha vilken sängkamrat man vill.

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i En nagel i ögat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

