Idag fyller Hanna år!

Jag vill bara säga det för det är viktigt! Om hon NÅN gång har varit en liten flicka är den tiden nu för LÄNGE sen förbi! Nu har hon sin egen lilla att ta hand om, och det är nog det sötaste som finns på den här sidan Kilsbergen!

Anette fyller också. Hon bjöd på morotskaka. Min hjälte på tisdagseftermiddan!

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Idag fyller Hanna år!

  1. Hannan skriver:

    tack, tack, tack snälla vännen!

    dina ord betyder så oerhört mycket..

Kommentera

