Huvudvärk…

En helvetisk huvudvärk hela dan… Men ÄNTLIGEN är jag klar med ekonomernas texter…

Nu hugger vi tag i sam-ettornas genomgångar av industriella revolutionen. Var det nån som sade lov? Den enda som är ledig är min bil. Den har gömt sig i snö.

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Huvudvärk…

  1. BeHappy skriver:

    Har precis grävt fram min 😉
    Lärare är hjältar !

    • katedervarg skriver:

      äh… 🙂 Vi är bara vanligt människor med världens roligaste jobb!

      Men det som suger är att folk gnäller på våra lov, som egentligen bara är att vi tar ut vår övertid fast i alla fall jag måste tokjobba. Gratis, alltså. Vilket folk inte fattar.

      Min får stå där med snörock till söndag. Då kommer skyffeln fram ur förrådet! Hoppas den startar sen!

Kommentera

