Alla som jag känner…

…alla som jag tycker om! Ni är många! Jag tänker på er, även om ni inte inser det. Jag skulle vilja skåla i en besk droppe, även om ni inte tror det.

En gång för länge sedan fick jag ett sms av dig en julafton. Det var en jul när jag trodde att vår kontakt var bruten, men ett kort sms från dig var det bästa som hände mig den helgen. Jag vet att jag inte kommer få något den här julen, och förmodligen aldrig mer, men jag har dig i tankarna nu också. Jag önskar faktiskt inte ens att det ska vara ömsesidigt, bara att din jul blir som du vill att din jul ska vara!

Jag vill det, L… Jag verkligen, verkligen vill det…

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

Kommentera

