BB, NKOTB, Patsy och annan låg humor!

Ikväll är det musikgala i USA, och tjoho: Backstreet Boys och New kids on the block ska spela! Snacka om nostalgisk frontalkrock. Vissa saker vill man faktiskt ska försvinna ur minnet. Roligare då med Helt hysteriskt på nian.

Men största smilet för idag får den kör som valt att kalla sig Anuskakören! När rubriken lyder ”Anuskakören tar ton” kommer jag bara att tänka på Gert Fylkings fjärt-SM på TV3. Min humor är inte på högre nivå än att såna saker belönas med ett asgarv! Att en av medlemmarna heter Bichis gör ju inte det hela sämre. ^^

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

Kommentera

