Lite förkylda strötankar

*Host* Vafan….

Men mässan står uppe nu. Största problemet var att få ordning på en skärm för att kunna visa bildspelet, men det löste sig efter att man klängt som en apa i en basketställning. Nu hoppas jag bara att det blir bra i morgon… Har man lagt ner så här mycket tid på en enda dag så känns det ganska viktigt…

E3 gjorde nationella provet, och jag fick inte den utskällning jag hade väntat mig efter att ha lurat dem med texthäftet (iofs omedvetet, men ändå). Bara Louise som spände blicken i mig och sade ”nu är jag INTE glad på dig”… Men det får jag ta. Hon har rätt att vara arg.

Och Harry Potter har tydligen premiär på fredag, hujedamig. Och Sverige spelar fotboll. UTAN Zlatan. Hur ska Aftonbladet lösa det problemet i morgon?

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

Kommentera

