Det är inte ofta men det händer

att jag blir riktigt förbannad. När jag blir det handlar det oftast om översitteri och klåperi, och när dessa går hand i hand blir jag fan oxtokig!

Just nu är jag så jävla arg, så det finns inte!

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det är inte ofta men det händer

  1. AE skriver:

    Jösses, vad har hänt?!

    • katedervarg skriver:

      Äh, det är nog ingenting jag borde säga…. Och det går över.

      Jag var bara tvungen att få häva ur mig ilskan! En verbal boxboll! Bättre att skriva några rader här än att sparka sönder en dörr. 😀

      • AE skriver:

        Oftast hjälper det om man får häva ur sig i ett medkännande öra, men det kanske går lika bra att vråla i cyberspace…? Illvråla kötteder kan man ju inte göra hemma för då skrämmer man djuren *vet*

        Hoppas att du får sova gott iaf 🙂

Kommentera

