Jag vet vad JAG skulle vilja slippa!

Hörde om det här på radion först. En insamling för att få Weezer att lägga ner instrumenten för gott. Kul idé, tänkte jag, och visste på en gång vad JAG skulle vilja samla pengar till: att få AIK att lägga ner hela sin verksamhet så man slipper deras drägg på läktarna, och alla virrpannor runt omkring i landet som tycker dom är tuffa bara för att dom har en gulsvart halsduk. Fåntrattar som inte fattar det här med fotbollens själ. Den dag AIK åker ur Allsvenskan kommer jag fira med champagne.

Fast det klart… Vad skulle Aftonbladets sportjournalister skriva om då…?

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i En nagel i ögat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

