1700 losers på samma ställe

1 700 studenter inskrivna på distanskursen digital bildhantering vid högskolan i Jönköping. 1700 elever!

1700 losers, skulle man kunna säga. Jan Björklund har sagt att det krävs ögonkontakt för en bra undervisning.

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i En nagel i ögat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 1700 losers på samma ställe

  1. Elin skriver:

    … emelie går den kursen xD

  2. katedervarg skriver:

    ^^

    stackarn… 😛

  3. Per Rollemark skriver:

    1700 losers? Du har ingen aning om vad du pratar om. 1700 vinnare skule jag vilja säga. Det mest kostnads och miljö effektiva sättet att bedriva undervisning på.

    • katedervarg skriver:

      Nja… Nu är det ju inte JAG som tycker det, utan allas vår utbildningsminister. Hans argumentation för att förbjuda burkan i klassrummet var att man måste kunna se varandra i ögonen för att bedriva en kvalitativ pedagogisk verksamhet.

      Och om burkan är ett hinder, vad är då inte hundra mil av barrskog?

Kommentera

