Perspektivet

Det ÄR viktigt med valet, för det påverkar så många människor och visar på vilken människosyn som ska styra Sverige i framtiden…

Men jag får perspektiv när jag tänker på er. Säkert förstår ni inte hur resten av oss kan käbbla om såna saker som om ingenting har hänt. Säkert hatar ni oss andra just nu, för att vi inte stannar världen och minns…

Jag kan inte säga att jag förstår hur ni känner det, att jag kan sätta mig in i er situation, men jag lovar att den inte går mig förbi utan spår..

Aftonladet / Expressen /

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

Kommentera

