Reinfeldts mänskligare sida

Jodå, den FINNS! Inte för att jag egentligen har misstrott det, även om jag och många andra har tvekat.

Tydligen har alliansens valstrateger känselspröten renputsade och alerta, för nu har direktiven alltså blivit att väljarna måste se att den bristande empatin handlar om politiken och inte Reinfeldts person.

Då undrar man hur experten Fällman kommer reagera nu. Helt plötsligt blir inte Reinfeldt statsmannamässig längre, utan bara Fredde som tycker det är okej att människor måste jobba med cancer.

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i En nagel i ögat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

