Seven

Den enda film som gjort mig fysiskt illamående…. Varför tittar jag på den…?

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Seven

  1. Elin skriver:

    FÖR ATT DEN ÄR SÅ JÄÄÄVLA BRA 8DDD

    förvrigt, se the human centepied, and then we can talk about disgusting! jag såg trailern och åt inte mer den dagen

  2. katedervarg skriver:

    Jag vet… Det är ju det, den är ju sjukt bra… Det är inte äcklet i sig som stör mig, utan slutscenen. När Pitten går i öknen och tar kartongen. Min fantasi har alldeles för lätt att sätta sig in i situationen…

    Så trots att jag ÄLSKADE filmen så har jag inte sett den sen den kom. Varenda gång den gått på tv så har jag tittat på nåt annat. Och vet du – inte ens nu kunde jag se den…. Bytte kanal efter en halvtimme… :S

    Har också sett scener från den andra! 😀 Holländsk, va? Nej… Den kanske man inte ska se före frukost!

Kommentera

