Fy fan, vad jag HATAR nazister!!!

Och den jävla nazist som tror att han pratar med MIN röst i sitt svineri och idioti ska veta att jag tar varenda chans jag får att sätta honom på samma intelligensnivå som mollusker! Hissen KAN inte gå hela vägen upp där!

Jag är så trött på att diskutera med er! Vad man än säger, så fattar ni inte. Det är som det finns en spärrvakt nånstans i innerörat som vägrar ta emot allt som hotar er inskränkta verklighetsuppfattning! Fakta är inte längre fakta, kunskap är inte längre kunskap, så länge ni inte kan vrida till det så det passar i ett kvasivetenskapligt dravel! Jimmie Boys orwellia är ett exempel på hur man lever med skygglappar och ser det man vill se.

I morgon kanske jag kommer vara mer behärskad, men just nu har jag läst för mycket flashback, sett för mycket youtube, surfat på för många bloggar som bara kräks ut sina små hjärnors spökfoster! Jag är trött på er! Jag hoppas ni krälar tillbaka till under de stenar ni kommer från!

En underbart vacker bild av två underbart vackra kvinnor!

Många fester är det jag har sjungit den här som en galning, rakt ut i sommarnatt och vinternatt. För konjak och nazister KAN jag verkligen inte med! Och så känner jag igen att jag vill ha en hatt… Är det INGEN som har nåt gammalt skrälle i garderoben som dom kan mejla över?

Expr, Expr, DN, DN,

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i En nagel i ögat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fy fan, vad jag HATAR nazister!!!

  1. Danne skriver:

    Vad trevligt att du tycker att alla är välkomna till Sverige med mina pengar…

    • katedervarg skriver:

      Ja, tack. Hellre det än att dom inte gör det utan ligger våldtagna i ett dike eller får armarna avhuggna med en machete, eller stenas till döds för en påstådd otrohet. Är inte det värt några av dina kronor?

  2. Dan L skriver:

    Så fylld av hat du är, lille vän. Dags för samtalsterapi innan du börjar begå hatbrott.

Kommentera

