Jag kan ett värre!

Och banne mig om jag inte slank in på AB:s tramssidor också! Återigen ett referat, tänk om dom skulle behöva komma på artiklarna SJÄLV, vehuje! Den här från Cosmopolitan, så man kan väl inte säga att ursprungskällan intar nån tätposition i seriositet.

De sex sämsta sakerna en tjej (förutsätter jag) kan säga till en kille:

1. ”Du är mycket bättre än alla de andra idioter jag har dejtat.”

2. ”Har du verkligen råd med det där?”

3. ”Slappna av! Det gör inget att vi är lite sena.”

4. ”Min killkompis är fantastisk! Du borde bli kompis med honom.”

5. ”Jag lovade henne att inte säga något, men…”

6. ”Var inte barnslig – jag har inte gjort allt det där på flera år”

Några är väl rätt bombade att häva ur sig.  men personligen tycker jag att förstaplatsen intas klart av ”men vi kan väl ändå vara vänner?”. Prygel för den!

Och kom på en värre! ”Varför frågar du när du ändå inte vill veta svaret?” Huuuu….

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

Kommentera

