Jag och Paul = sant

Såg precis fredagens avsnitt av In Treatment på SVT Play… Paul i soffan som berättar hur han känner. Det skulle lika gärna ha kunnat vara mig han berättade om… Läskigt..

Bra serie, för övrigt! När amerikanska serier i övrigt överträffar varandra i att vara enkelspåriga, blodlösa och sönderredigerade vet man att det blir kvalitet så fort rutan brusar och bokstäverna HBO träder fram. Symboliken i introt är lysande, det är kvaliteten i allt annat skval.

Oz in my heart!

Om katedervarg

Min blogg är min dagbok, mitt pedagogiska manifest och min flaskpost till dig. Det är ord ropta i vinden.
Det här inlägget postades i Tankar från livets teater. Bokmärk permalänken.

Kommentera

